اندیشه در استمرار انسان ،خروج از مسیر حبس و ورود در مسیر رشد می باشد. ابوسعید نیازی هشترودی
درباره وبلاگ


به وبلاگ نقد و اندیشه خوش آمدید
آخرین مطالب

 

 

محصولات طبیعی و گیاهان دارویی

اقلام ارگانیک غذایی 

عرقیات سنتی 

انواع ادوی جات (آسیاب شده دستی و کاملا خالص)

انواع روغن های درمانی و خوراکی

انواع دم نوش ها برای تمامی مزاج ها 

مواد بهداشتی و آرایشی (انواع کرم های دست ساز طبی )

و....

تحت اشراف حجت الاسلام و المسلمین استاد نیازی 

طرف قرار داد با اداره پست ایران (ارسال به تمام نقاط کشور)                از محصولات ما دیدن بفرمایید

صفحه رسمی سفارش و خرید کالاها 

http://ebazar.post.ir/shops/5904?ps=27&si=5904&sb=1&sd=2&pn=1

صفحات رسمی ما در اپلکیشن های تلگرام ، اینیستاگرام ، ایتا و سروش

@tebbezendezi 

 

 

يك كارشناس فضاي مجازي در خصوص نهادهايي كه فيلتريگ را اعمال مي‌كنند، گفت: نه تنها وزیر ارتباطات بلکه شخص رئیس جمهور نیز بر اساس قانون، راسا اختیارِ اخذ تصمیم در ارتباط با مصادیق فیلترینگ را ندارد.
"روح‌الله مؤمن‌نسب"در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در خصوص اينكه در حال حاضر، فیلترینگ از طریق چه نهادهایی اعمال می‌شود، اظهار داشت: بر اساس نص صریح ماده ۲۱، ۲۲ و ۲۳ قانون جرایم رایانه‌ای، تعیین ضوابط فنی و پالایش و مسدودسازی محتوای مجرمانه در فضای مجازی از وظایف کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

وي افزود: محل دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در قوه قضائیه است كه ریاست آن را دادستان کل کشور بر عهده دارد و همچنین دبیر این کارگروه قاضی کارکشته و متخصص دادگستری است.

اين كارشناس فضاي مجازي در پايان خاطرنشان كرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تنها یک عضو در این کارگروه دارد؛ در نتیجه علی‌رغم جنگ تبلیغاتی اخیر بر سر فیلتر و رفع فیلتر برخی تارنماها، باید بگویم که نه تنها وزیر ارتباطات بلکه شخص رئیس جمهور نیز بر اساس قانون، راسا اختیارِ اخذ تصمیم در ارتباط با مصادیق فیلترینگ را نداشته و اینگونه انتظارات از آن‌ها غلط است و مبنای قانونی ندارد.

 

نقد تئوری آقای دکتر سروش در موضوع جایگاه الفاظ قرآن 

 

 

 

 

 

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم    

 

پس از مصاحبة اخیر آقای دکتر سروش با میشل‌هوبینگ خبرنگار بخش عربی رادیو جهانی هلند و طرح نکاتی در مورد قرآن، دوستان عزیز سؤالاتی را مطرح می‌فرمودند که آن سؤالات وسیله‌ای شد تا در راستای جایگاه قرآن و وحي در محدوده‌ای که آقای سروش باب بحث را باز کرده‌اند مطالبی عرض شود و از این طریق إن‌شاءالله باب توجه بیشتر به جایگاه نبی و نبوت و موضوع ربوبیت پروردگار جهت پروریدن کامل بندگان باز گردد.

 

 

 


متن کامل مصاحبه و نقد آیت‌الله سبحانی بر دکتر سروش در آخر این نوشتار آمده است و ما سعی می‌کنیم ابتدا  نکته‌های اصلی گفتگو را طرح کنیم و به طور مختصر تبیین نماییم و آرام‌آرام هرچه جلوتر رفتیم با عمق بیشتری موضوع را بررسی نماییم. نکته‌های اصلی مصاحبه به قرار زیر است

 



ادامه مطلب ...

استاد مطهری و نقد ناسیونالیسم

استاد مطهری و نقد ناسیونالیسم  واحد جامعه و سیاست تبیان زنجان-

استاد مطهری به دنبال اثبات منطقی این استدلال بود که ایرانیان به اجبار و زور شمشیر مسلمان نشدند بلکه از یک سو به خاطر نفرت از نظام سیاسی- مذهبی طبقاتی ساسانیان و از سوی دیگر شعارها و آرمان های عدالت خواهانه ی اسلامی به اسلام گرویدند » . وی در خدمات متقابل اسلام و ایران معتقد است حتی اگر فرضاً که ایرانیان به زور مسلمان شدند ، اما سهم فراوان ایرانیان را در باروری فرهنگ و تمدن اسلامی نمی توان نادیده گرفت .

بنابراین شهید مطهری ضمن نقد ناسیونالیسم ، نقش عمده ای در تبیین روابط و خدمات متقابل اسلام و ایران داشته است که از مهم ترین خدمات این متفکر شهید به جامعه ی اسلامی ایران به شمار می رود (7)

 پ) مقابله با تحجر شهید مطهری « اخباریون » یا طرفداران « اخباری گری » را بانیان تحجر در اندیشه و تحولات سیاسی اسلام می دانند و معتقدند اینان هنوز جوامع اسلامی را آزار می دهند و آفتی برای دین اسلام و مردم مسلمان هستند . هم چنین معتقدند :



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی

میمون فضانورد

سفر میمون فضانورد ایرانی تا 120 کیلومتری زمین

چاپ فرستادن به ایمیل

سفر فضایی کاوشگر «پیشگام» که حامل میمونی از نژاد «رزوس» بود، سرآغاز گشایش دروازه‌های فضا به روی دانشمندان کشورمان و گامی رو به جلو در طرح اعزام فضانوردان ایرانی به فضا است.

 

میمون فضانورد ایرانی تازه ترین عضو مزرعه حیوانات فضایی است که با سفر خود، ایران را در کنار شوروی سابق و روسیه، آمریکا، فرانسه، آرژانتین، ژاپن و چین در فهرست انگشت شمار کشورهایی قرار داده که تاکنون موفق به ارسال موجود زنده به فضا شده اند.

م



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 31 دی 1391برچسب:نجوم, :: 22:43 :: نويسنده : علی اسدی سهند آبادی
این عکس کجای عالم است؟

 

با دقت به این دو تصویر نگاه کنید:

سحابی

شعله خورشیدی

جهان پر از راز و رمزهای مختلفی است که بشر هنوز به آن ها دست نیافته است. میل به شناخت ناشناخته ها انسان را وادار می کند تا به مناطقی که به آن ها دسترسی ندارد نظر اندازد و از طریق تجاربی که تا کنون به دست آورده است حدس و گمان هایی درباره آن ها ارائه کند.

حال به نظر شما دو تصویر بالا مربوط به چه چیزی یا چه مکانی هستند؟ آیا می توانید حدس بزنید که نخستین عکس چه چیزی را نمایش می دهد؟ نظرتان درباره دومین عکس چیست؟ لطفا قبل از خواندن شرح کامل تصاویر، حدس های خود را در قسمت نظرات وارد کنید تا ما و دیگران با تراوشات ذهنی شما بیشتر آشنا شویم!

فراموش نکنید که درست یا غلط بودن حدس های شما مهم نیست آنچه که ارزشمند است تنها تفکر بر روی ناظم این هستی است.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 55408
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 2


محبوب کن - فیس نما